قلب مرکز و هسته وجود انسان است جالبه بدونید که طبق تحقیقات دانشمندان قلب دستگاه عصبی پیچیده و امواج الکترومغناطیس مختص به خودش را دارد که منجر به ایجاد شاخه ای جدید به نام کاردیوگرافی شد. واقعیت این است که همه ما دو مغز داریم. دانشمندان در کمال تعجب متوجه شدند “مغزی که در سر ما است” از دستورات “مغزی که در قلب ما است” تبعیت میکنه.

قلب شعور ویژه ی خودش رو دار میتونه حس کنه و به یاد بیاره.

شواهد زیادی هست مبنی بر این که قلب خاطرات و احساسات را در خودش حفظ میکنه. تعداد زیادی از گیرنده های قلب پیوندی از علاقه به غذاها و نوشیدنی های جدید و همین طور تغییر دستخط و سلیقه در انتخاب موسیقی و خاطراتی که به نظر میرسه به آنها تعلق نداره خبر دادن.

ذهن ناخودآگاه می‌دونه که باید از قلب که هسته حساس وجود هست، به هر طریقی محافظت کنه.

تا حالا احساس کردی که قلبت شکسته یا درد میکنه؟ یا تا حالا برات پیش آمده که حس کنی برای محافظت از خودت در برابر وضعیتهای ناخوشایند باید “یه دیوار دور احساساتت علم کنی” در ایموشن کد به این نوع دیوار دیوار قلبی میگن.

ضمیر ناخودآگاه محدودیتی نمیشناسه، گاهی اوقات از انرژی این احساسات گیر افتاده برای ساخت سپر و محافظی به دور قلب استفاده میکنه.

اگر دیوار قلبی داشته باشی نمیتونی آن طور که باید عشق بورزی. چون انرژی عشقی که در قلبت هست نمیتونه ازش بگذره و عشقی هم که از دیگران به سوی شما ساطع میشه تا حدی با مانع روبرو میشه. به خاطر وقایع ناخوشایندی که پیش آمده بحدی جدی بودن که باعث درد جسم شده به همین خاطر ایجاد دیوار قلبی در آن زمان منطقی بنظر میامد ، ولی اگر این دیوار را رها نکنی تا حدی از دیگران جدا میشی و کمتر میتونی با مردم ارتباط واقعی برقرار کنی حتی کسانی که خیلی دوستشون داری.

پیدا کردن دیوار قبلی و احساسات گیر افتاده در آن

برای فهمیدن اینکه آیا دیوار قلبی داری یا نه اینطور سوال بپرس که “آیا دیوار قلبی دارم؟” . گاهی ضمیر ناخودآگاه این دیوار رو پنهان میکنه بنابراین اگه جواب نه بود، بپرس که ” آیا دیوار قلبی پنهان دارم؟”

رها کردن احساسات گیرافتاده دیوار قبلی

برای رها کردن احساسات گیرافتاده دیوار قبلی مثل قبل عمل میکنیم اما بیاد داشته باش که ذهن ناخودآگاه ما فقط برای محافظت از ما که وظیفه اصلیش هست این دیوار را ساخته، بنابراین فقط زمانی میتونیم دیوار قلبی را رها کنیم که ذهن آمادگی انجامش را داشته باشه و به این نتیجه برسه که بدون دیوار هم میتونه از قلب محافظت کنه، بنابراین با تست این سوال را بپرس که “آیا میتونم حالا رهاش کنم؟”

اگر جواب نه بود نگران نباش، به مرور که ایموشن کد را تمرین میکنی، ذهنت آمادگی رها کردنش را هم پیدا میکنه؛ اگر جواب مثبت بود طبق مراحل پیدا کردن و رهاسازی پیش میریم.

بعد از رها کردن دیوار قلبی میتونی دوباره با قلبت احساس کنی

حدود سی درصد مواقع اثرات ناشی از رهاسازی دیوار قلبی فوری و قابل توجه است، ولی در بیشتر مواقع این اثرات تدریجی اتفاق میفتن.

اثر تشدید عدم تعادل ها در ایموشن کد چیست؟

اگر احساس گیر افتاده ای در بدن داری، مقدار بیشتری از آن را در زندگی خود جذب خواهی کرد.
احساس گیرافتاده در جایی از جسم لانه میکند و بافتهای آن بخش از بدن با آن هم ارتعاش میشود. اگر بخشی از وجود به خاطر احساس گیرافتاده ای در حال ارتعاش با بسامد آن است تمامی بدن میتواند به راحتی با بسامد آن به حالت تشدید درآید.

علت احساس گیرافتاده میتواند واقعه ای در گذشته باشد که حتی آن را به یاد نمی آوریم.

تشدید احساس خشم

به عنوان مثال اگر احساس خشم در شما گیرافتاده است، هرگاه شرایطی پیش آیدکه امکان عصبانی شدن وجود داشته باشد، خشمگین میشوی چون بخشی از وجودتان به معنای واقعی کلمه خشمگین هست و وقتی احساس گیرافتاده خشم را رها میکنی در اغلب موارد احساس و رفتاری که ترک آن را دشوار میپنداشتی به سادگی ناپدید می شود.
بدن شما در واقع مجموعه ای از انرژی هاست که در کنار یکدیگر قرار گرفتند، وقتی ارتعاش منفی از یک احساس گیرافتاده را به آن وارد کنی، ارتعاش طبیعی آن تغییر میکند، مثال خشم را بیاد بیاور، اگر این احساس را داشته باشی آن را جذب میکنی و به راحتی خشمگین میشوی و کم کم به این نتیجه میرسی که آدم خشمگینی هستی پس هربار در کنترل خشم دچار شکست میشوی.
وقتی قسمتی از بدنتان با بسامد خشم در حال تشدید هست، بقیه بخش ها فقط باید گام کوچکی بردارند تا آنها هم به دام تشدید بیفتند.

احساسات گیرافتاده در کجا لانه میکنند؟

احساسات گیرافتاده در محلی جای میگیرند که دلایلی مثل ارث، صدمه دیدگی، تنش عضو یا کمبود غذایی، موجب عدم تعادل انرژیکی با تضعیف آن بخش شده اند، آسیب پذیر شده است.
گاهی اوقات هم فقط یک استعاره است، از آنجایی که زبان ناخودآگاه استعاره و نشانه میباشد.
مثلا زمانی که در سختی های زندگی کمرتان خم شده است یا باری بر دوشتان است پس این احتمال میرود که ناخوداگاه از این استعاره ها استفاده کند و احساسات گیرافتاده در کمر و شانه لانه کنند.

طبیعت دوگانه احساسات گیرافتاده

احساسات گیرافتاده از دو طریق ذهنی و جسمی بر ما اثر میگذارند، با رهاسازی آنها به جای رفتاری چون افسردگی و کسالت، شادابی جایگزین میشود و به نحو سالم تری با مشکلات روبه رو خواهیم شد.

ارتباط بادی کد با ایموشن کد چیست؟

در مقاله ای جداگانه توضیح دادم که بادی کد چیست؟ و چگونه می‌توان با آن بیماری ها را درمان کرد. در ادامه توضیح مختصری درباره بادی کد خواهیم گفت

شفابخشی بدن و درمان بیماریهای جسمی، ذهنی و روانی در تکنیک بادی کد بررسی میشه این تکنیک در ادامه ایموشن کد هست که توسط دکتر بردلی نلسون ارائه شد، در این تکنیک هم با استفاده از تست عضله ای که در ایموشن کد گفته شد، نقشه ذهنی بادی کد و جدول ایموشن کد، عدم تعادل های بدن را پیدا کرده و با آهن ربا خنثی میکنیم، این تکنیک طی ده ها تمرین و بررسی کلینیکال و کار بر روی افراد واقعی که از یک نوع بیماری مزمن رنج می بردند بدست آمده است.

این سیستم به شما کمک می‌کند که دلایل بیماری که حتی متخصصین هم قادر به تشخیص آن نیستند را شناسایی و رفع کنی ، شما میتونید از مشکلات ظاهرا کوچک که امکان داره تبدیل به مورد بدتری بشه جلوگیری کنید و می‌تونید یک بیماری را سال ها قبل از ظاهر شدن، ریشه کن کنی.
بادی کد در مورد پیدا کردن علل بیماری‌ها و معالجه‌ی بدن انسان به شیوه ای جامع میپردازه.

کارکرد بادی کد

بادی کد تکنیکی ست برای پیشگیری از وقوع بیماری، شناخت ریشه بیماری و درمان بیماری ست.
همه چیز دارای ارتعاشی از فرکانس‌های مختلفه که پیدایش اشیاء و احساسات مختلف از همدیگر را به وجود میاره، شما از انرژی خالص آفریده شدید و دارای ارتعاش منحصر به فردی هستید تا دنتان را تشکیل بده که چطوری باشه. ارتعاش شما، روان شما رو می سازه که شما چه کسی هستید.

انرژی مرتعش سرآمد ذرات در عالم است.

تحقیقات کوانتومی، رفتار انرژی‌ها را در روش‌های مختلف آشکار میکنه، چیزی که قابل مشاهده ست بستگی به این داره که شما انتظار دیدن چه چیزی رو داشته باشید!

بیشتر فیزیکدانان معتقدند که تنها توضیحی که می‌توان برای درک این رفتارهای مرموز ارائه داد،”شعور انرژی در بین اتم‌ها میباشد.”

وجود فیزیک در طبیعت دارای دوجنبه ست که شامل بدن فیزیکی و پوشش انرژی ست، هر دو جنبه از انرژی هوشمندی ساخته شده‌ که در فرکانس‌های مختلف و منحصر به فردی مرتعش میشن. دانشمندان درباره این نوع از انرژی تحقیق کردند.

روح برگ

سیمون کرلیان برگی زنده را از درخت جدا کرد و تکه ای از آن را برید، باقی برگ را در آزمایشگاه به روش کرلیان تصویربرداری میکنه که در تصویر شکل کامل برگ دیده میشه، در حقیقت قسمت فوقانی برگ از نظر فیزیکی وجود نداره اما پوشش انرژی در این بخش دست نخورده ست.ب نابراین تصویری از رشته‌های انرژی در برگ‌ مشاهده می‌شه.

چگونگی درمان با بادی کد

در سیستم بادی کد یا رمزدهی بدن ، با ناخودآگاه در ارتباط هستیم و مثل تکنیک ایموشن کد از طریق تست قدرت عضله با پرسیدن سوالات از ذهن ناخودآگاه و جدول های بادی کد، میتوان تمام عدم تعادل‌های بدن رو شناسایی کرد.

در یکی از شش حوزه عدم تعادل‌ها در جدول‌های بادی کد با مبحت انرژی‌ها سروکار داریم.که این حوزه انرژی‌ها باز به ۶ حوزه تقسیم بندی میشه و با شناسایی هر عدم تعادل می‌تونید، علت ریشه‌ی بیماری رو پیدا کنید یا از بیماری‌هایی که در آینده خواهید گرفت پیشگیری کنید. وقتی عدم تعادل‌ها رو شناسایی کنید از طریق سیستم مغناطیسی بدن با کشیدن آهن ربا بر روی مناطق مریدین بدن یا نقاط چی عدم تعادل بدنتان را بعد از شناسایی آزاد و رها کنید.

نکته: تست عضله برای زمان حال و اتفاقاتی که در زمان حال میفته مناسبه زمان حال و هیجاناتی که از گذشته میان و تثبیت شدند.

پزشکی نوین و بادی کد و ایموشن کد چیست؟

وضعیت روحی تاثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد جسم ما داره.

رویکردهای گذشته برای شفا بخشیدن و درمان، تمرکز بر جنبه های ساختاری بدن داره، اما اینکه در پزشکی نوین به وضعیت روحی بی‌توجهی شده و فقط بر روی علائم خارجی بیماری توجه داره و فقط علائم رو بهبود میدن بدون اینکه به ریشه اصلی مشکل بپردازن در واقع مردم برای سرکوب علائم بیمای دارو مصرف میکنند هیچ کدوم از راه حل‌های پزشکی نوین به ریشه مشکل نمیپردازه، در واقع وضع رو بدتر میکنه.

استرس و بیماری

مهم ترین موضوع در عدم تعادل استرس است، استرس بدن رو ضعیف و در نهایت بیمار می‌کنه، دکتر هانس پدر علم استرس تحقیقاتی درباره استرس و چگونگی تاثیر آن بر بدن

رمان استرس با بادی کد
چگونه استرس درها را روی بیماری‌ها باز می‌کند؟

اگر چربی خون دارید، قند خون دارید، احساس وحشت دارید ، ترس ، تنش، دارید همه به خاط استرس است هرچه بیشتر تحت استرس باشید بیشتر در معرض عفونت ، انگل، سموم، حساسیت، عدم تعادل ساختاری، کمبود‌های تغذیه‌ای احساسات بد، عدم تعادل انرژی میشید. استرس بدن رو دچار نوعی پیچش میکنه، معمولاً همان اول قابل فهم نیست اما نشانه‌های ثابتی وجود داره که نشان میده سلامتی آنها در خطره؛ کمبود انرژی و دردهای مزمن اغلب از اولین نشانه‌های اینه که فرد در گیجی استرس به بسر میبره.

سندرم افسردگی

اگر همین روند ادامه پیدا کنه به زودی خواهید دید که نه تنها انرژی ندارند بلکه کاملاً خسته و فرسوده‌ هم هستن به دکتر میرن و میگن من به طور مزمنی همیشه خسته ام ، وقتی دکتر تشخیص داد شما به سندرم افسردگی مزمن دچار شدید چه حسی دارید؟ خوشحال میشید که بالاخره فهمیدید مشکلتون چیه!

اما اگه بخواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید، بشما خواهند گفت تمام کاری که می تونیم بکنیم اینه که این دارو ها رو بهت بدیم تا علائمتون رو تسکین بده. همین داستان برای دردهای عضلانی هم اتفاق میفته وقتی که سراغ دکتر می روید تشخیص( فیبرومیالژیا) میده، (فیبرومیالژیا) و (سندرم فرسودگی مزمن) دوتا از رایج ترین تشخیص‌های امروزه ست پزشکان توضیحی ندارن فقط می‌تونند علائم رو سرکوب کنند ، اما این علائم نتیجه طبیعی نبود تعادل در بدن هست.

خط پایان،مارپیچ مرگ

۸۵ % از جمعیت در چنین شرایط رنج آوری گیر افتاده‌اند آیا ممکنه که این وضعیت تغییر کنه و متوفق بشه؟ البته که میشه بادی کد مربوط به همین موضوع است .

استرس بدن را درهم می‌شکند دیواره دفاعی را از بین می‌برد درها را به روی بیماری‌ باز میکند.

بیماری چیست؟

بیماری چیزی بیشتر از تجمع علائم بیماری نیست چه چیزی باعث بروز علائم می‌شود؟عدم تعادل بدن عامل همه بیماری ها است.

نقشه بادی کد

در نقشه بادی کد از طریق ۶ گروه مختلف، از عدم تعادلهایی که وجود داره و باعث میشه که افراد شرایط و علائمی که بیمار از آن رنج میبره رو از طریق این ۶ حوزه عدم تعادل ها شناسایی کنند.
در واقع مهم نیست که در مورد افراد چه چیزی تشخیص داده شده چیزی که مهمه پیدا کردن عدم تعادل موجود و اصلاح آن هست. همه ی چیزهایی که ممکنه در بدن اشتباه اتفاق افتاده باشه.
با آموزش بادی کد شما می‌تونید عدم تعادل‌های بدنتان رو شناسایی و از بیماری پیشگیری کنید و یا ریشه‌ی بیماری های مزمن خود را شناسایی کنید.

تا اینجا سعی کردیم به جواب این سال بپردازیم که ایموشن کد چیست؟ و چطور می اوانیم از آن برای درمان احساسات گیر افتاده استفاده کنیم. می‌شه ایموشن کد رو بصورت نیابتی بر روی دیگران و حیوانات هم انجام داد، برای آموزش کامل این تکنیک بزودی “کارگاه ایموشن کد” رو برگذار خواهیم کرد. با ثبت نام در این کارگاه میتونید براحتی ایموشن کد رو یادگرفته و برای خودتون و عزیزانتون از این تکنیک قدرتمند استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *