ایموشن کد چیست؟ قصد داریم که در این مقاله تکنیکی بسیار ساده و کاربردی را آموزش بدیم که بوسیله این تکنیک میتونی از شر احساسات ناخوشایندی که تا کنون تجربه کردی و نتونستی از بندش خلاص شی، رها بشی، قطعا همه ما در طول زندگی اتفاق هایی برایمان افتاده که باعث شده احساسات ناخوشایندی را تجربه کنیم، قرار بوده که ما احساسات را تجربه کنیم تا بتونیم بواسطه رنج ها و سختی ها، شادی ها و لذت ها رشد کنیم ولی به دلایلی این احساسات ناخوشایند درست پردازش نمیشوند و بجای تجربه کردن و گذشتن از آنها، انرژی احساسات در ما گیر میکند و اثرات بدی بر روی زندگی و انتخاب هایمان میگذارند.

حتی ممکنه ذهن خودآگاه خاطره ای را که باعث بروز احساسات شده به یاد نیاورد (گرچه ذهن ناخودآگاه در گوشه ای قایمش کرده) ولی انرژی احساساتی که تجربه کردیم، درونمان باقی میماند؛ در نتیجه باعث تنش های جسمی و روحی میشود.

همانطور که در “مقاله ای اف تی چیست” اشاره کردیم هر اختلالی در سیستم گردش مریدین ها باعث بروز مشکلات روحی و جسمی میشود که ایموشن کد روشی ساده و قدرتمند برای پیدا کردن گره های انرژی و رهایی همیشگی از آنها ست.

احساسات گیر افتاده چیست؟

احساسات گیر افتاده در ایموشن کد
احساسات گیر افتاده در ایموشن کد چیست؟
اغلب افراد وقتی متوجه میشوند که “خورجین احساسات” آنها بیشتر از چیزی که تصور میکردن در نحوه زندگیشان اثرگذار بوده، متعجب میشوند! احساسات گیر افتاده در واقع از انرژی های مشخصی که شکل و حالت خاصی دارند تشکیل شده. با وجود این که نمیتوان آنها را دید، واقعیت دارند.

بخش بزرگی از رنج های ما ناشی از انرژی احساسات ناخوشایندی ست که در درون ما گیر افتاده اند. نمونه های زیادی وجود دارد که نشان میدهد چطور میتوان با رها کردن انرژی احساسات گیر افتاده با استفاده از روش ایموشن کد، از نظر سلامت جسمی و احساسی به نتایج سریع و خیره کننده ای رسید.

بطور مثال:

شخصی که توانست با استفاده از تکنیک ایموشن کد، رنج شکستی را که از رابطه قبلی اش داشت، رها کند و رابطه عاطفی پایدار و عالی رو با فرد دیگری تجربه کند.

فردی که توانست به راحتی میلش را به خوردن کنترل کند و و وزنش ر کاهش بدهد.

شخصی که درد کمرش را در طی چند روز بهبود داد و توانست بعد از سالها به راحتی بخوابد.

فردی که وسواس فکری اش را برطرف کرده است.

_فردی که بینایی اش بهبود پیدا کرد و آلرژی فصلی اش نیز برطرف شد.

و هزاران مثال دیگر از افرادی که موفق به حل مشکلات احساسی و جسمی خود شدند.

یادگیری ایموشن کد خیلی ساده است، شما چه پزشک باشید یا خانه دار، چه پیر یا خردسال میتوانید به راحتی این تکنیک را یاد گرفته و از آن برای خودتان و یا کمک به اطرافیانتان استفاده کنید.

تاریخچه ایموشن کد چیست؟

ایموشن کد توسط دکتر بردلی نلسون که پزشک کایروپراکتیک ست، ابداع شد و در سال ۲۰۰۷ کتاب ایموشن کد توسط ایشان نگارش شد.

دکتر بردلی نلسون بعد از ده سال آزمایش این تکنیک بر روی بیمارانش اینطور بیان میکند که: “با گذشت زمان، به نظر می رسید که مشکلات بیماران من بیشتر پیچیده میشود چون توانایی من در کمک به آنها بیشتر شده است. ده سال گذشته که مدام در حال تمرین بودم، مراجعانی را داشتم که بیماری شان توسط پزشکی غربی ناعلاج خوانده میشد، مشکلات پیچیده ای مانند فیبرومیالژیا، سندرم خستگی مزمن، لوپوس و حتی سرطان.

من بیماری ها را درمان نمی کنم!

به آنها گفتم: “من بیماری ها را درمان نمی کنم و ادعایی در این زمینه ندارم. من سعی می کنم عدم تعادل هایی را که در بدن جریان دارد پیدا کنم. من معتقدم علائمی که شما دارید مربوط به عدم تعادل هایی ست که در بدن شما وجود دارد. اگر بتوانیم آن عدم تعادل را پیدا کنیم و آنها را برطرف کنیم، ممکن است علائم شما از بین برود.” و همینطور هم شد.

در آن سالها، من بیماران ناعلاجی را از سرتاسر آمریکا و کانادا داشتم که اکثریت آنها به سرعت پیشرفت کردند. من نتولنستم به همه کمک کنم و میزان موفقیت من ۱۰۰٪ نبود ، اما خیلی نزدیک به ۱۰۰٪ بود.”

رهایی از احساسات گیر افتاده در ایموشن کد
چگونه از احساسات گیر افتاده در ایموشن کد رها شویم؟
پزشکان آینده دارو تجویز نخواهند نمود. بلکه به شرایط بیمار از لحاظ جنبه های انسانی، رژیم غذایی و همین طور علت و نحوه ی جلوگیری از بیماری توجه خواهند نمود. – توماس آ. ادیسون

دنیای مخفی احساسات گیر افتاده

تنها راه این که ببینی آیا احساس گیر افتاده ای داری یا نه این است که از ذهن ناخودآگاه بپرسی چون ضمیرناخودآگاه همه اطلاعات و خاطراتی را که بنظر می آ…
در به اتاق ساکت بدون حضور هیچگونه مزاحمتی، بایست طوری که دستها بطور طبیعی طرفین بدن قرار گیرد و پاها را به اندازه ی عرض شانه باز کن. باید وضعیت کاملا راحت و متعادلی داشته باشی.

ذهنت را آرام کن، میتوانی چشمهایت را ببندی. متوجه خواهی شد که حفظ سکون غیر ممکن است در حالی که عضلاتت میخواهند وضعیت ایستاده را نگه دارند، بدن مدام تغییر جهت میدهد که این حرکات کوچک تحت کنترل ذهن خودآگاه نیستند. هروقت جمله ی مثبت، واقعی و سازگاری را به زبان بیاوری یا در ذهنت تکرار کنی، بدن ظرف کمتر از ده ثانیه، به شکل قابل توجهی به جلو متمایل میشود. وقتی هم که حرف منفی ناسازگار یا دروغی بگویی بدنت در همان مدت به عقب میرود.

اجازه دهید با یک مثال آزمایش کنیم

هروقت آماده بودی به خودت بگو “عشق بی قید و شرط”. این عبارت را در ذهن داشته باش و سعی کن احساساتی را که با آن همراه هستند حس کنی. چند لحظه بعد متوجه خواهی شد که بدنت کمی به سمت جلو متمایل می‌شود. بدن هم مثل گیاهی که به طرف نور میرود، در جهت انرژی مثبت آن فکر میرود. بعضی مواقع ممکن است حرکت ناشی از این فکر ناگهانی باشد و باعث تعجب شما شود! حالا ذهنت را پاک کن و بگو “نفرت”.

سعی کن احساساتی را که به این فکر مربوط می‌شود حس کنی. متوجه خواهی شد که بدن از فکر “نفرت” فرار میکند و به عقب متمایل میشود، دقت کن در این آزمایش نباید بدن را وادار به خم شدن به جلو یا عقب کنید. فقط اجازه دهید که خودش خم شود.

در اینجا برای اولین بار به ذهن ناخودآگاه فرصت میدهی که مستقیماً باها شما صحبت کند.

هر چه بیشتر تمرین کنی، آسانتر خواهد شد. حالا جمله ای را بگو که میدانی درست است مثلا “اسم من __ است” ذهن ناخوداگاه شما میداند که این جمله سازگار یا ناسازگار است؛ بنابراین وقتی اسم واقعی خودت را میگویی بسمت جلو متمایل میشوددر واقع ناخودآگاه صحت جمله را تایید میکند و وقتی اسم دیگری را میگویی به عقب متمایل میشود و جمله را تکذیب میکند.

به محض این که کمی در انجام تست عضله تسلط پیدا کردی، از آن استفاده کن و بگو “احساس گیر افتاده ای دارم”. احتمالا بدنت به جلو خم میشود و جواب مثبت میدهد. اگر بدنت به عقب متمایل شد، به حساب این که هیچ احساس گیر افتاده ای نداری نگذار. شاید احساسات منفی گیر افتاده شما در عمق بیشتری باشند و شناسایی آنها نیازمند به تلاش بیشتری باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *