روش تست حلقه انگشتان در ایموشن کد چیست؟
نوک انگشت شست را که میخوای به انگشت اشاره بچسبان، در این حالت حلقه ای درست میشه. بعد انگشتان شست، اشاره و میانی دست دیگرت رو در وارد حلقه کن. انگشت هایی که در حلقه فرو میروند آزمایشگر و انگشتهایی حلقه تشکیل میدن، مقاومت کننده خواهند بود. میتونی موقع گفتن عبارات منفی درجات متفاوتی از مقاومت انگشت ها را امتحان کنی.

در حین گفتن عبارتها انگشتهایی که در حلقه فرو میروند از هم باز کن. سعی کن آن قدر آنها را از هم دور کنی که حلقه باز شه. فشاری که از طرف این انگشت ها به سمت خارج وارد میشه باید با مقاومت انگشتهای حلقه خنثی بشود. هروقت مقاومت مناسبی را پیدا کردی که در آن انگشت های حلقه با گفتن عبارات منفی یا ناسازگار ضعیف میشن و با گفتن جمله
مثبت و سازگار تقویت میشن آزمایش تمام میشود.

روش کُنده ی در حال افتادن

برای تست عضله ایموشن کد میتونی از این تکنیک استفاده کنی اگر راست دست هستی دست چپت را مشت و انگشت اشاره را باز کن. در این آزمایش انگشت اشاره مقاومت کننده خواهد بود.

دست راستت را بر روی مشت قرار بده و بگیرش. آخرین بند انگشت کوچک دست راست را در هر حالتی که راحتتر هستی روی انگشت اشاره ی دست چپ بگذار. اگر چپ دست هستی تنها کافیه که جای دستها را با هم عوض کنی.

حالا میتونی مثل روش قبلی میزان میزان مقاومت انگشت اشاره را بسنجی و طبق روش قبل پیش بری و تست عضله را انجام بدهی.

تمرین حلقه انگشت تو در تو در ایموشن کد چیست؟
با انگشت اشاره و شست هر دو دست، دو حلقه تو در تو بساز. یکی از حلقه ها نقش مقاومت کننده و دیگری نقش آزمایش کننده را ایفا میکند. حالا سوالی که می دونی جوابش بله است بپرس و بعد سعی کن با کشیدن حلقه آزمایش کننده، انگشتهای حلقه مقاومت کننده را از هم باز کنی.

باز شدن انگشتان حلقه مقاومت کننده همراه با مقاومت خواهد بود. حالا سوالی که می دونی جوابش نه هست را بپرس و آزمایش را دوباره تکرار کن. مشاهده خواهی کرد که انگشت های حلقه مقاومت کننده به راحتی از هم باز میشوند.

وزش تست عضله در ایموشن کد و خم شدن
این روش برخلاف روش های قبلی برای تست بر روی دیگران مورد استفاده قرار میگیرد. از شخص آزمون شونده بخواه که بایستد و یک دست خود را به صورت افقی و راحت نگه دارد. حالا طبق شکل دو انگشت اشاره و میانی ات را کمی بالاتر از مچ دست آزمون شونده قرار بده و دست دیگر را به عنوان تکیه گاه روی شانه اش قرار بده.

حالا سوالی از او بپرس که می دونی جوابش مثبته (مثلا درباره اسمش) و بعد به آرامی و طی سه ثانیه فشار را بر روی دست او افزایش بده، میبینی که دستش در برابر فشار مقاومت می کنه حالا سوالی بپرس که میدونی جوابش منفیه و بعد به دستش فشار بیار متوجه میشی که دستش با کمترین مقاومت رو به پایین میره، این روش هم نیاز به تمرین داره تا بعد از مدتی قلقش دستت بیاد.

مراحل ایموشن کد چیست؟

۱- انجام ایموشن کد روی شخص دیگر

اگر می خوای ایموشن کد را روی فرد دیگری انجام بدهی لازمه که حتما اجازه بگیری ولی در مورد آزمایش بر روی خودت نیازی به اجازه کسی نیست.

۲-بررسی عملکرد تست عضله

آزمایش تست عضله ایموشن کد را انجام بده و ببین که آیا روی خودت یا شخص مورد نظر درست عمل می کند یا نه؟ اگه جوابهای متناقضی دریافت می کنی، فرد آزمون شونده مقداری آب بنوشد و اگه مشکل همچنان پابرجا بود احتمالا به این دلیل است که بدن در حال حاضر آمادگی لازم را ندارد و بهتر است صبر کنی. جابجایی مهره ها نیز می تواند در بروز این مشکل تاثیرگذار باشد.

توجه

موقع تست عضله باید حواس آزمایش شونده به سوال مطرح شده باشه، اگه افکار دیگری در ذهن باشه ضمیر ناخودآگاه متوجه آنها میشود و بدن طبق آنها واکنش میده، در این صورت نمیتونیم انتظار جواب درست را از تست عضله ایموشن کد داشته باشیم.

۳- پیدا کردن احساس گیر اتفتاده با تست عضله

با تست عضله ایموشن کد از خودت بپرس که آیا در رابطه با این مشکل/بیماری احساس گیر افتاده ای وجود داره که حالا بتونم رهاش کنم؟

در صورت مثبت بودن جواب به مرحله بعدی برو. ولی اگر جواب منفی بود چند احتمال وجود داره، یا واقعا احساس گیرفتاده ای نداری که تقریبا غیرممکنه هر انسانی در طول زندگی خود حداقل ۳۰۰ احساس گیرافتاده دارد، یا اینکه بدن ترجیح میدهد این آزمایش زمان دیگه ای انجام شود. البته “دیوار قلبی” هم می تونه در روند تشخیص احساسات گیرافتاده اختلال ایجاد کنه که در این صورت باید اول دیوار قلبی را رها کرد در ادامه مقاله توضیح میدیم.

۴- حال نوبت اینه که بفهمیم کدام احساس گیر افتاده در رابطه با مشکل فعلی مشکل ساز شده.

برای اینکار تنها کافیه که به جدول احساسات نگاه کنی و با تست عضله ایموشن کد بپرسی که آیا این احساس گیر افتاده در ستون الف وجود داره؟ اگر جواب نه است، همین سوال رو در مورد ستون ب بپرس. بعد از تشخیص ستون مورد نظر سراغ ردیف های شش گانه میریم و همین سوال را در مورد تک تک ردیف ها می پرسیم تا بتونیم ردیف مورد نظر رو پیدا کنیم.

وقتی ستون و ردیف مورد نظر پیدا شد با پنج احساس روبرو میشیم. حالا آزمایش تست عضله رو در مورد تک تک این پنج احساس انجام بده تا احساس گیر افتاده مورد نظر پیدا شه. مثلا احساس نومیدی از ستون ب و ردیف ۲ لازم به ذکره که نیازی نیست قبلا جدول روادیده باشی و یا از محتویات آن مطلع باشی. ضمیرناخودآگاه به طریقی از محتویات جدول احساسات آگاه هست حتی اگر هرگز آن را ندیده باشی!

۵- حالا می تونی رهاسازی احساس گیرافتاده مورد نظر رو انجام بدی

با تست عضله بپرس که آیا نیاز هست در مورد این احساس اطلاعات بیشتری بدونی؟ اگر جواب بله بود با تست عضله بررسی کن که این مشکل اولین بار در چه زمانی بروز کرده و چه افراد و شرایطی در آن دخیل بودن.

اگر این آزمایش را روی شخص دیگری انجام میدی همین که خودش در مورد آن واقعه بدونه کفایت میکنه و نیازی نیست به شما هم بگه. گاهی زمان شروع مشکل به زمان تولد و حتی قبل از تولد و دوران بارداری مادر بر میگرده و گاهی حتی این مشکلات ریشه ژنتیکی داره که از اجداد به ارث رسیده اند، در ادامه درباره رهاسازی احساسات موروثی توضیح خواهیم داد.

برای جزییات بیشتر میشه با تست عضله محل احساس گیر افتاده را هم در بدن تشخیص داد .مثلا بپرس آیا این احساس گیر افتاده در نیمه بالایی بدنم گیر افتاده؟ در نیمه پایینی خونه کرده ؟ آیا در نیمه سمت چپ بدنم گیر کرده؟ در نیمه سمت راست بدنم گیر کرده؟ این روش را آنقدر ادامه دهید تا دقیقا بفهمید احساس مورد نظر در کدام عضو بدن گیر کرده.

اگر بخواهید باز هم می توانید اطلاعات و عمق بیشتری را در مورد مشکلتان جستجو کنید. البته در اکثر موارد نیازی به پیدا کردن جزییات بیشتر نیست واصولا ناخودآگاه بعد از کشف احساس گیرافتاده اجازه رهاسازی احساس منفی گیرافتاده رو میده.

۶- رهاسازی احساس گیرافتاده در ایموشن کد چیست؟

مریدین اصلی به خاطر تداخل با بقیه مریدینها، برای استفاده از تکنیک ایموشن کد در رهاسازی احساسات گیر افتاده، مسیری ایده آل به حساب میاد، احساس گیر افتاده هم از جنس انرژیه و برای رهاسازی آن باید از نوع دیگری از انرژی استفاده کرد. مریدین اصلی درگاه خوبی برای ورود به بدن به این منظور است .

به خاطر داشته باش، آهنربا در واقع فکرت را که از جنس انرژی ست، تقویت میکنه؛ در حالی که در ذهنت قصد کرده ای که احساس گیر افتاده ای را که پیدا کردی رها کنی، کافیه آهنربایی را بر روی مریدین اصلی بکشی. قصد تقویت شده ای مبنی بر رهاسازی احساس گیر افتاده به مریدین اصلی وارد میشه و این جریان فکر- انرژب به سرعت به سایر مریدینها و بخشهای بدن میرسه. ورود ناگهانی انرژی قصد باعث میشود که احساس گیر افتاده به صورت دائمی رها شود. بله احساس گیر افتاده مربوط به مشکل خاص را اگر که یک بار رها کنی برای همیشه از شرش خلاص میشی و قابل بازگشت نیست.

رها سازی احساسات با آهنربا

برای این کار تنها کافیه که آهنربا یا دو انگشت اشاره و میانی رو با این نیت که می خوای احساس گیرافتاده مورد نظر رو از بدن خود رها کنی، بر روی مریدین اصلی بکشی. مریدین اصلی طبق تصویر از میان لب بالایی شروع شده و مستقیم تا فرق سر و از آنجا نیز مستقیما تا انتهای ستون فقرات امتداد دارو.

اگر رهاسازی رو بر روی خود انجام میدی فقط کافیه آهنربا یا دو انگشت روا ز میان دو ابرو تا فرق سر و از آنجا تا هر نقطه ای که دستت می رسه بکشی. اگر هم موهایتان این عمل را مشکل می کنند می توانید تنها از میان دو ابرو تا بالای پیشانی را لمس کنی، این عمل را سه بار تکرار کن.

اگر هم رهاسازی رو بر روی شخص دیگری انجام میدی آهنربا یا دو انگشت رو بر روی نقطه شروع گردن قرار بده و تا پایین ستون فقرات بکش، بعد دستت را بردار و دوباره از ابتدای گردن تا پایین ستون فقرات فرد بکش، تا سه بار ابن کار را انجام بده.

۷- بررسی رها شدن احساس مورد نظر

با تست عضله بررسی کن که آیا احساس مورد نظر از بدن رهاسازی شده؟ اگر جواب منفی بود باز هم مثل مرحله قبل سه بار دیگر با آهنربا یا دو انگشت، بر روی مریدین اصلی بکش و سوال را تکرار کن و در صورت منفی بودن جواب این کار را دوباره تکرار کن.

۸- بررسی سایر احساسات

بعد از به نتیجه رسیدن در مرحله قبل دوباره بپرس که آیا احساس گیر افتاده ی دیگری هم در رابطه با این مشکل/بیماری وجود داره که حالا رهاش کنم؟ اگر جواب مثبت بود مراحل ۴ تا ۸ رو برای آن انجام بده و اگر منفی بود به شما تبریک می گم، شما تونستی احساس گیرافتاده را رها کنی. نتایج ممکنه به صورت آنی یا بعد از گذشت زمان خودش را نشان دهد.

در برخی موارد ممکنه گاهی بعد از انجام ایموشن کد، احساس ناراحت کننده ای داشته باشی، نگران نباش، ناخودآگاه در حال پردازش تغییرات جدیده و دوباره حالت خوب و بهتر از قبل خواهد شد. بعد از کمی تمرین و تسلط میتونی تمام این مراحل هشتگانه را در یک دقیقه انجام بدی.

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که اگه ضمیرناخودآگاه همه چیز را میدونه پس چرا از همان اول از ضمیرناخودآگاه نخواهیم که خودش مشکل را حل کنه؟ باید گفت که باورها و احساسات هم مثل ما انسان ها نیازمند دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن هستن و تا زمانی که آنها رو به سطح خودآگاه نیاریم و مورد توجه قرار ندیم، همچنان مثل یه عقده بازنشده باعث ناراحتی و آزارمان میشه.

تذکر: هر چند که معمولاً استفاده از آهن ربا کاملاً بی خطره ولی در برخی موارد مانند بارداری، استفاده از پمپ های درونی درد و انسولین، حلزون مصنوعی گوش و باتری قلب.نباید از آهنربا استفاده کرد مگر تحت نظر پزشک.

حساسات گیر افتاده ی موروثی در ایموشن کد چیست؟

همان طور که رنگ چشم یا شکل بینی را از پدر، مادر یا نیاکان خود به ارث میبریم میتوان احساسات گیر افتاده را هم از آنها به ارث برد. احساس گیر افتاده ی موروثی با احساس گیر افتاده در زمان بارداری با هر نوع احساس گیر افتاده ی دیگری فرق داره.

حالا چطور احساس گیرافتاده ارثی رو پیدا و رها کنیم؟

فرض کن احساس گیرافتاده ای که قصد رهاسازیش را داری در ستون الف ردیف دو قرار داره، تک تک احساسات رو سوال میپرسی که پیدایش کنی ولی تست شما به همه پنج احساس جواب منفی میده، اینجاست که باید شک کنی نکنه این احساس گیرافتاده موروثی ست بنابراین یک بار دیگر میروی سراغ احساسات و این بار این طور سوال میکنی بطور مثال آیا احساس__ موروثی ست؟ ( جای خالی را با تک تک احساساتی که در خانه موردنظر نوشته شده پر کن)

اغلب این احساسات از پدر و مادربزرگ به ارث رسیده اگه میخواهید جزئیات بیشتری را بدنونی که احساس مربوطه از چند نسل قبل به ارث رسیده، میتونی با تست عضله جواب را پیدا کنی.

برای رهاسازی احساسات گیرافتاده ارثی مثل احساسات گیرافتاده ساده عمل میکنیم منتها این بار بجای سه بار، ده بار آهنربا میکشیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *